۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

علی فلاحیان وزیر سابق اطلاعات: کسانی که ائتلاف میکنند دانش سیاسی ندارند و به سهم خواهی آمدند

وزیر سابق اطلاعات که خود را در خط رهبری می داند مدعی شده است که افرادی که ائتلاف می‌کنند دانش سیاسی ندارند و برای سهم خواهی آمده‌اند.

وی با بیان این‌که “هیچ کس را به اندازه خودم در خط رهبری نمی دانم” گفت: جز خط امام و رهبری من به هیچ جریانی وابسته نیستم، نه کارگزاران و نه اصلاح طلبان و حتی برنامه‌ای که نوشتم تماما بر اساس گفته‌های رهبری است؛ هر نسبتی که در این زمینه به من می‌دهند، تماما دروغ است و کار آقایانی است که با من دعوای قدرت دارند، به من می‌گویند که در طیف هاشمی هستی، من هیچ عضویتی در کارگزاران ندارم و در ۱۲ ماه اخیر با آقای هاشمی دیدار نداشتم، پس چطور در طیف او هستم.

فلاحیان ادعا کرد: با توجه به شعارهای انقلاب می‌خواستیم کشور اسلامی پیشرفته باشیم و الگوی سایر کشورها قرار بگیریم و اتحاد جماهیر اسلامی را تشکیل دهیم؛ با سایر آقایان که نامزد شدند حرف زدم دیدم اصلا در این حال و هواها نیستند، لذا تصمیم گرفتم خودم نامزد شوم، حال، آقایان به من می‌گویند چه کسی از شما بهتر، ولی شما رای ندارید!

وی افراد مطرح شده برای کاندیداتوری را فاقد صلاحیت ارزیابی کرد و اظهارداشت: کشور تمام امکانات مورد نظر را دارد . رئیس جمهور آینده باید این مسائل برایش مهم باشد، مصمم باشد و افراد مورد نظر و همچنین توانایی اجرای برنامه‌ها را داشته باشد و آقایانی که مطرح هستند هیچ کدام در این حد نیستند؛ بنده با آقای قالیباف و رضایی در این زمینه صحبت کردم، چون فکر می‌کردم شاید رای نیاورم، ولی بعد به این نتیجه رسیدم که این مسئله امکان پذیر نیست و وظیفه شرعی من این است که حضور پیدا کنم، حال مردم یا رای می‌دهند یا خیر.

فلاحیان با اشاره به سوابق اجرایی خود ادامه داد : من ایستادم و دور بعد در دولت آقای هاشمی وزیر اطلاعات شدم؛ من آنجا ایستادم و عمر خود را تلف کردم، برای این‌که حقوق مردم ضایع نشود، حال به من می‌گویند اطلاعاتی آن هم از نوع بدش

هیچ نظری موجود نیست: