۱۳۹۲ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

اتهام برداشت 26 میلیارد تومانی پورمحمدی از بیت المال از سوی احمدی نژاد

محمود احمدی‌نژاد بی‌آنکه نامی از مصطفی پورمحمدی ببرد٬ وی را متهم کرد با پرداخت ۲۶ میلیارد تومان به دوستان خود «کاسبی» راه انداخته و حاضر به بازپرداخت این پول نیست.

به گزارش دیگربان به نقل از خبرگزاری فارس احمدی‌نژاد روز چهارشنبه (چهارم اردیبهشت) در اصفهان گفته این فرد {پورمحمدی} پیش‌تر در دولت بوده و پنج سال است که از بازگرداندن ۲۶ میلیارد تومان خودداری می‌کند.

رئیس دولت دهم افزوده این فرد که در دوره‌ای کوتاه در دولت دهم مسئولیت داشته با صدور دو دستور «غیرقانونی» مبلغ مذکور را به «رفیقش» داده «کاسبی» کند.

محمدرضا رحیمی٬ معاون محمود احمدی‌نژاد نیز ۱۹ شهریور سال گذشته بدون آنکه نامی از پورمحمدی ببرد٬ گفته بود وی ۲۱ میلیارد‌ تومان از وزارتخانه‌ای {وزارت کشور} به طور غیرقانونی خارج کرده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز یک روز بعد در واکنش به این اظهارات گفته بود این مبلغ را به عنوان وام در اختیار سه هزار کارمند وزارت کشور قرار داده است.

مصطفی پورمحمدی ۲۳ مرداد ۱۳۸۴ از سوی محمود احمدی‌نژاد برای تصدی وزارت کشور به مجلس معرفی و در اردیبهشت ۱۳۸۷ از این مقام برکنار شد.

پورمحمدی در حال حاضر یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آینده است که در سخنرانی‌های خود انتقاد‌ها و حملات تندی متوجه عملکرد هشت ساله احمدی‌نژاد می‌کند.

احمدی‌نژاد شنبه ۲۴ فروردین نیز طی سخنانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور را ناظری «بی‌سواد» خوانده بود که دولت را تهدید به برخورد کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: