۱۳۹۲ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

اعدام برای اصلاح فوتبال ایران از سوی پرویز مظلومی پیشنهاد شد!

پرویز مظلومی می گوید فساد در فوتبال را باید به شیوه چینی درمان کرد. اینکه چند نفر از فاسدین اعدام شوند تا درس عبرتی شود برای سایرین.

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛در روزهایی که دوباره بحث مبارزه با ناپاکی ها در فوتبال داغ شده است ، مظلومی می گوید:« خسته نشدند بس که شعار می دهند؟ این اتفاقات این قدر رو و واضح است که ادم شاخ در می آورد. واقعا می خواهند سالم سازی کنند ، بیایند 4 تا موبایل را چک کنند ، ببینند با این کارهای شان چطور ریشه فوتبال این مملکت را سوزانده اند. کار سختی که نیست بگیرند 4 نفر از ان دانه درشت های فساد در فوتبال را اعدام کنند تا حساب کار دست بقیه بیاید. بابا این همه پول بیت المال ، عشق مردم و آرزوهای یک جامعه می سوزد و دود می شود. چرا نبیاد ریشه این ناپاکی ها را بزنیم. این کارها مگر فرقی هم با اختلاس یا دزدی دارد ؟ بهترین راه استفاده از همان مدل چینی است.»

مظلومی که تیمش احتمالا برای ماندن در لیگ باید به پلی آف برود ، می گوید:« چرا باید لیگ را 18 تیمی کنیم.بگذارید همه مردم ایران از داشتن تیم در لیگ برتر لذت ببرند. الان برای سال بعد 3 تیم تبریزی احتمالا به لیگ می رسند اما تیمی از جنوب کشور در لیگ نمی ماند. درحالی که لیگ با همین شرایط هم می شود 18 تیمی باشد و نیازی نیست که بخواهیم تیم هایش را کاهش بدهیم.»
-------
جناب مظلومی شما که از دنیای مدرن کاملا به دوری حداقل زمانی که پیشنهاد اعدام را برای اصلاح یکی از رشته های " ورزشی" کشور میدهید روش ان را هم ذکر کنید.... مثلا " توپ سار در وسط زمین چمن ازادی"

هیچ نظری موجود نیست: