۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

زندانیان سیاسی به خانواده شهید حسن میرزاخان تسلیت گفتند

مراسم گرامی داشت بیست و نهمین ماه روزه داری اعتراضی سید مصطفی تاجزاده رئیس ستاد انتخابات دوره اصلاحات در منزل یکی از خانواده های زندانیان سیاسی برگزار شد و حاضرین پس از این مراسم با حضور در منزل شهید حسن میرزاخان شهادت این جانباز جنبش سبز را به خانواده اش تسلیت گفتند.

به گزارش نوروز، در این برنامه که علاوه بر خانواده های زندانیان سیاسی، برخی خانواده های شهدای انقلاب و جنگ و جنبش سبز، خانواده های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، جوانان اصلاح طلب و جمعی از فرهنگیان و دانشگاهیان و خیرین و فعالان مدنی شرکت داشتند ابتدا سوره ای از قرآن قرائت شد و آیات آن مورد بررسی قرار گرفت. سپس به مناسبت ایام فاطمیه گفتاری درباب شخصیت و رفتارشناسی حضرت زهرا (س) ارائه شد.

گزارش وضعیت زندانیان سیاسی بخش بعدی این برنامه بود و هم زمان با اذان مغرب، مراسم افطار و نیایش برگزار شد. در ادامه برنامه ضمن تقدیر از پایداری زندانیان سبز، ایستادگی و صبوری تاجزاده ،زندانی خاص جمهوری اسلامی که با تحمل محرومیت ها و اقدامات غیرقانونی تحمیل شده توسط دستگاه قضائی و امنیتی سپاه همچنان در انفرادی به سر می برد، مورد تقدیر حاضرین قرار گرفت.

تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی پس از اتمام این برنامه با حضور در منزل شهید حسن میرزاخان شهادت این جانباز جنبش سبز را که روز ۲۶ خرداد ۸۸ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و قطع نخاع شده بود، به خانواده اش تسلیت گفتند

هیچ نظری موجود نیست: