۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

بازدید اسماعیلی رییس سازمان زندان های کشور از بند عمومی 350 اوین...

اسماعیلی رییس سازمان زندان های کشور در بازدیدی که روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۲ از بند ۳۵۰ زندان اوین داشت به زندانیان این بند نوید خبر خوشی تا روز ولادت حضرت زهرا (ع) را داده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، هفته گذشته اسماعیلی رییس سازمان زندان های کشور به همراه هیاتی از معاونین سازمان و مسوولین زندان اوین به بند ۳۵۰ این زندان رفته و از تمامی اتاق‌ها و بخش های دیگر بند بازدید کردند.

در این بازدید زندانیان سیاسی به طرح مشکلات، معضلات و بیان کمبود‌ها پرداختند.

عدم رعایت آیین نامه سازمان زندان‌ها، دخالت های غیر قانونی نهادهای امنیتی در مدیریت بند، نداشتن اختیارات لازم توسط سازمان زندان‌ها حتی در ابتدایی‌ترین امور زندانیان سیاسی، عدم رسیدگی پزشکی وروند ناصحیح و دشوار اعزام یک زندانی بیمار به بیمارستان خارج از زندان، کیفیت نا‌مطلوب غذای زندان، گرانی و پایین بودن کیفیت اجناس فروشگاه، محرومیت از تماس تلفنی، محدودیت ومحرومیت از ملاقات‌های حضوری، و… از جمله مواردی بودند که زندانیان بند ۳۵۰ نسبت به آن معترض بودند.

اسماعیلی در پاسخ به گفته‌های یکی از زندانیان در خصوص نداشتن اختیارات کافی و لازم از سوی سازمان زندان‌ها جهت مدیریت زندان در امور زندانیان سیاسی و امنیتی گفته است: تا روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (ع) خبر خوشی در این زمینه برای شما خواهیم داشت

هیچ نظری موجود نیست: