۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

حضور سعید مرتضوی متهم جنایات کهریزک در مراسم تقدیر کارگران

در مراسمی که برای تقدیر از کارگران برگزار شد، نه تنها سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک حضور داشت، بلکه احمدی نژاد بار دیگر از وزیر معزول کار تقدیر و تشکر کرد.

در بیست و چهارمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران و واحدهای کارگری نمونه کشور در مجموعه ورزشی آزادی محمود احمدی نژاد به برخی برخوردها با دولت که آنها را در راستای بهانه‌جویی‌ها ارزیابی کرد نیز گریزی زد و با تقدیر از وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی به انتقاد از استیضاح وی توسط مجلسی‌ها پرداخت.

سعید مرتضوی در حالی در این مراسم شرکت کرده است که بر اساس حکم دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی کشور نه حق امضا دارد و نه حق تصدی کرسی سازمان تامین اجتماعی.

احمدی‌نژاد در این مراسم در ادامه سخنان سفرهای استانی اش، به کسانی پرداخت که هیچ گاه از آنان نام نبرده است. این بار باز هم به جلسه جنجالی استیضاح اشاره کرد و گفت: آقای شیخ‌الاسلامی را ۲۸ سال است که می‌شناسم و خدا را بابت این آشنایی سپاسگذارم و او را انسانی دلسوز، پاک و از مدیران برجسته می‌دانم.

وی ادامه داد: آقای شیخ‌الاسلامی در وزارت کار بسیار زحمت کشیده‌اند اما می‌بینید که چگونه برخورد می‌کنند.

احمدی نژاد ادعا کرد: حکایت کسی است که در بیرون با یک فرد قدرتمندی درگیر شده اما حریف او نشده و حالا که زورش به او نرسیده، تلافی آن را سر اهل خانه درمی‌آورد؛ اگر با من دعوا دارید،‌ چرا با یک جوان پرکار و مومن برخورد کردید؟

احمدی‌نژاد مدعی شد: وی زحمات خوبی برای کشور کشیده است، زورشان به من نرسید وی را عزل کردند که یادآور این شعر است که می‌گوید «گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری»

رییس دولت دهم برای چندمین بار طی سالجای از کسانی سخن گفت که مانع فعالیت های او می شوند و مدعی شد: آرزوی من این است که بیت‌المال به طور مساوی بین همه ملت تقسیم شود ولی وقتی پولی در جیب ملت می‌گذاریم فریاد برخی‌ها بلند می‌شود.

احمدی نژاد در این سخنان اشاره ای به سو استفاده های کلان مدیران خود از بیت المال و پرونده های فسادی مالی آنان اشاره ای نکرد.

ادعای رییس دولت دهم در تقسیم بیت المال بطور مساوی در حالی عنوان می شود که دولت وی بعنوان فاسدترین دولت شناخته شده است

هیچ نظری موجود نیست: