۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

تغییر مواضع با هنر در مقابل خاتمی و موسوی

محمدرضا باهنر که طی چهار سال گذشته از هیچ توهینی علیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی کوتاهی نکرده، در آخرین اظهار نظر خود گفته است که آقایان موسوی وخاتمی جزو سران فتنه نیستند!

گرم شدن بازار انتخابات فرصتی ایجاد کرده که در جمع و نشستی اقشار مختلف مردم باز هم از حوادث سال ۸۸ پرسش کنند و جویای وضعیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی شوند. نزدیک به ۴ سال سیطره رسانه ای اقتدارگرایان و استفاده از همه تریبون های رسمی و غیررسمی برای القای سناریوهای دست نوشته دستگاه های امنیتی به نتیجه نرسیده و قفل بسته انتخابات همچنان در گروی تعیین وضعیت رهبران جنبش سبز است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی طی چهار سال گذشته در اظهار نظرهایش در خصوص حوادث پس از انتخابات و رهبران جنبش سبز نه تنها انصاف را رعایت نکرده بلکه پا را از ادب متعارف عرصه سیاست هم بیرون گذاشته به طوری که واکنش خانواده رهبران جنبش سبز را هم به همراه داشته است.

محمدرضا باهنر که در صدد است جایگاه از دست رفته خود در عرصه سیاست را بازیابد چندی پیش در خصوص رهبران جنبش سبز گفته بود: آقای موسوی یکسری صفات پنهان نفسانی‌اش بعد از انتخابات گل کرد، وی ساده‌انگاری، خوش‌باوری و توهمانی داشت که یک عده هم به این توهمات دامن زدند. ایشان تصور کرد که یک اتفاقی افتاده و اتهام سنگین و غیرقابل قبولی به نام تقلب را به نظام زد.

وی بدون در نظر گرفتن سابقه میرحسین موسوی در اداره خوب کشور که حتی همفکران باهنر هم نمی توانند آن را انکار کنند، مدعی شده بود: موسوی یک آدم مناسب جهت اداره کشور و ریاست‌جمهوری نبود و این موضع من از ۲۶سال پیش تا الان است.

اما با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و در حالی که نگاهی به آرای وی در مجلس نهم گویای جایگاه وی در میان افکار عمومی است، برای ریاست جمهوری آینده خیز برداشته و سعی در کتمان مواضع پیشین خود داشته و به تکرار سخنان حبیب الله عسگراولادی پرداخته و گفته است: آقایان موسوی وخاتمی جزو سران فتنه نیستند اما در فتنه ۸۸ کمک‌های زیادی کردن

هیچ نظری موجود نیست: