۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

خسرو حسینیان مخالفتش را با احمدی نزاد علنی کرد!

خسرو حسینیان از حامیان صد در صدی احمدی نژاد هم به مخالفانش پیوست و می خواهد به روی او شمشیر هم بکشد.

به دنبال درگیری و تشنج روز گذشته حسینیان با عثمانی نماینده اهل سنت، وی در حاشیه صحن علنی مجلس سخنانی در جمع خبرنگاران گفته است.

حسینیان با تایید درگیری و تشنج در مجلس گفته است:اعلام می‌کنم وقتی آن آقای نماینده به طرفم آمد دستم را بالا بردم تا بزنمش اما متاسفانه به ایشان نخورد، آدمی نیستم که بخواهم چیزی را انکار کنم، ولی باید این جوانمردی در رسانه‌ها باشد که حقیقت را بنویسند، شما حسینیان را نشناختید، حداقل از خود من سوال کنید و بعد خبر را بزنید.

همکار سعید امامی که پیش از این بارها بطور علنی از احمدی نژاد دفاع کرده و بعنوان وکیل الدوله شناخته می شود، این بار اما گفته است: دولت آقای احمدی‌نژاد مگر چیزی باقی گذاشته که بخواهم دفاع کنم؟ من از احمدی‌نژاد دیگر دفاع نمی‌کنم من در حضور شماها اعلام برائت کردم و گفتم که همان شمشیری که در دفاع از شما کشیدیم بر روی شما خواهیم کشید، میزان نزدیکی ما با افراد به نسبت نزدیکی آن‌ها به رهبری است، در شان من نیست از هر کسی بخواهم دفاع کنم

هیچ نظری موجود نیست: