۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

خاتمی هدف توهین رسانه های دولتی!

باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی): درپي انتشار خبر فوت "احمد صدر حاج سيد جوادي"، از چهره‌هاي برجسته "نهضت آزادي" و "وزير کشور" "دولت بازرگان"، افرادي مانند "محمد خاتمي" که روزگاري انتقادات شديدي نسبت به صدر و نهضت آزادي به عمل مي‌آورد و عده‌اي ديگر از "اصلاح‌طلبان" به بهانه فوت اين چهره برجسته نهضت آزادي پيام‌هاي تسليت جداگانه‌اي صادر کردند.

نکته قابل تامل اين است که افرادي چون "محمد خاتمي"، "محمدرضا عارف"، "عبدالله نوري" و حتي "شهاب‌الدين صدر" در حالي خود را در صف تسليت گويندگان قرار دادند که در اين صف "مريم رجوي"، "سرکرده گروهک تروريستي منافقين"، "محسن کديور"، از فعالان فتنه 88، "احمد منتظري"، "علي مزروعي"، "شوراي به اصطلاح هماهنگي راه سبز"، اتحاديه به اصطلاح جمهوري‌خواهان ايران، سازمان به اصطلاح "ادوار تحکيم وحدت" و ... که از سردمداران اصلي فتنه 88 و از مخالفان نظام جمهوري اسلامي هستند، قرار دارند.

اما نكته اي که در اين باب قابل تامل است تلاش جبهه داخلي اصلاحات براي معرفي فردي است که با صدور پيام براي در گذشت احمد صدر در صف ضد انقلاب و گروهک تروريستي منافقين قرار گرفته است و معلوم نيست اين افراد با چه رويي و بر اساس چه منطقي مي‌خواهند اين خاتمي را به عنوان کانديداي رياست جمهوري معرفي کنند.

شايد با اندکي تامل به دلايل ارسال پيام‌هاي تسليت توسط مخالفان نظام جمهوري اسلامي ايران بتوان فهميد که مريم رجوي بدليل عضويت دو فرزند " احمد صدر حاج سيد جوادي" در سازمان منافقين و سايرين نيز به دليل مخالفت اين افراد با نظام جمهوري اسلامي اقدام به ارسال پيام تسليت کرده و در صف اين افراد قرار مي‌گيرد.

اما سؤال اینجاست، نقطه مشترک سران اصلاحات با منافقین در چیست و چرا محمد خاتمي که اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات به دنبال مطرح کردن او هستند در چنين فضاي حساسي اقدام به ارسال پيام تسليت کرده و در صف منافقين و ضد انقلاب قرار مي‌گيرد.

هیچ نظری موجود نیست: