۱۳۹۲ فروردین ۱۶, جمعه

فتوای امام جمعه تهران پیرامون انتخابات

امام جمعه تهران : کسی که در انتخابات رای ندهد مرتکب گناه شده است!


به گزارش ایسنا ، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: سرمایه گذاری در تولید، ایجاد اقتصاد شکوفا، نجات دادن کشور از گرفتاری ها، بیکاری و فقر هم وظیفه کسانی است که قدرت را در دست دارند. انجام دادن این اقدامات واجب است.

وی با تاکید بر اینکه ملت باید برای برطرف کردن مشکلات موجود در کشور با حماسه رفتار کنند، خاطر نشان کرد: یعنی ملت باید برای جلوگیری از واردات، افزایش تولیدات داخلی و توسعه صنعت کشور هجوم بیاورند و واردات را تنها به جایی موکول کنند که امکان تولید برای ما وجود نداشته باشد.

آیت الله امامی کاشانی در ارتباط با بحث حماسه سیاسی هم یادآور شد: با توجه به اینکه در سال انتخابات قرار داریم یکی از نیازهای اصلی ما اتحاد، انسجام و استحکام بیشتر ملت است چرا که تاکنون این موضوعات باعث شده که دشمن به عقب برود. لذا آن کسی که در پای صندوق انتخابات ریاست جمهوری امسال حاضر نشود گناه کرده است و این موضوع ضد تقوا و تقوای سیاسی است چرا که تقوا فقط تقوای الهی نیست بلکه تقوای اقتصادی، تقوای سیاسی و ... تکمیل کننده این موضوع است.
----
جای تعجب نیست که امام جمعه تهران برای کشاندن مردم به پای صندوق های رای که جوابشان از پیش تعیین شده است از حربه دین و ترس از دوزخ بهره گیرد!و بسی جای تعجب نخواهد بود اگر برای این گناه جزایی هم تعیین گردد
"اگر رای ندهید شلاق میخورید" این جمله ای است که اگر اوضاع ایران به همین منوال پیش رود باید از زبان مراجع شنید!

هیچ نظری موجود نیست: