۱۳۹۲ خرداد ۲۲, چهارشنبه

توهم همسر سعید مرتضوی:حق همسرم است که در بالاترین مقام قضایی کشور قرار گیرد

همسر سعید مرتضوی بدون اشاره به نقش همسرش در جنایت کهریزک مدعی است که حق مرتضوی این است که در بالاترین سمت قضایی کشور قرار گیرد.

هما فلاح، همسر مرتضوی، درباره حضورش در شورای شهر به بهار می‌گوید: «ما در تامین‌اجتماعی مشکلات بسیاری با شورای شهر و شهرداری داشتیم، سر مجوزهای ساخت بیمارستان‌ها و ساختمان‌های تامین‌اجتماعی. من هم به دلیل احساس خطری که کردم برای شورای شهر ثبت‌نام کرده‌ام، زیرا منابع سازمان بلاتکلیف است و با شهرداری به مشکل حقوق برخورد کرده‌ایم و تمام پروژه‌های سازمان خوابیده است.» به گفته او، مشوق‌های حضورش در شورای شهر، تمام همکارهایش بوده‌اند.

فلاح همچنین ادامه می‌دهد: «مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی عضو این سازمان نیست، زیرا چند سال یک‌بار عوض می‌شود و شاید دلسوزی‌های لازم را نداشته باشد. به عبارتی من دلسوزتر از بقیه هستم و اعتماد‌به‌نفس خوبی هم دارم.» فلاح همین‌طور مدعی است که از ۳۰اردیبهشت برای شرکت در انتخابات شورای شهر مرخصی گرفته است.

همسر مرتضوی همچنین می‌گوید: «ما اعضای فهرست متحد کارگران، همگی در فهرست دولت و حامی احمدی‌نژاد هستیم. همچنین کانون بازنشستگان و کارگری از ما حمایت می‌کنند.» فلاح همچنین درباره این‌که چرا در تبلیغاتش از اسم همسرش، سعید مرتضوی استفاده نمی‌کند، می‌گوید: «افتخارم این است که همسر آقای مرتضوی هستم ولی من شخصیت مستقلی دارم و دوست ندارم از اسم و شهرت همسرم استفاده کنم، ولی به هر بهایی مرتضوی برای من ارزشمند است.»

او همچنین درباره شایعه شهردارشدن مرتضوی به دست ستاد زنده‌باد بهار و جبهه متحد کارگران ایران اسلامی می‌گوید: «اگر همسرم شهردار تهران شود می‌تواند مانند هر پست دیگری که قرار داشته، وظایفش را خوب انجام دهد. ولی در حال حاضر صحبتی از این موضوع به میان نیامده است.» او می‌گوید: حق مرتضوی این است که در بالاترین سمت قضایی کشور قرار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست: