۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه

یک تیر و دونشان روحانی : تقدیر از "رهبری" و آقایان خاتمی و هاشمی

روحانی : اگر رهبری نگفته بود رای مردم امانت است معلوم نبود که امروز شاهد چنین پیروزیی برای ایران بودیم/ از هاشمی و خاتمی تشکر میکنم

ایلنا: همایش تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی با حضور بسیاری از مردم و مسئولان در محل سالن اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن روحانی گفت : باید سپاس بگویم از تدابیر مقام رهبری که اگر کلمات، جملات و رهنمودهای ایشان و حتی کلام آخرشان در روز رای‌گیری که گفتند رای مردم امانت و حق‌الناس است، نبود معلوم نبود که امروز شاهد چنین پیروزی برای ایران بودیم.

وی همچنین از زنان بزرگ و مادران و دختران جوان بخاطر حمایت‌های بی‌دریغشان تشکر می‌کنم اما باور دارم که این حضور یک چیز را به ما گوشزد می‌کند و آن اینکه مردم ما آینده بهتری می‌خواهند.

حسن روحانی ادامه داد: همچنین باید از حضرت آیت‌اله هاشمی رفسنجانی که تدبیر، حوصله، صبر و سکوتشان زیبا و معنادار بود، تشکر کنم و همچنین از برادرم سیدمحمد خاتمی و از همه جریان‌های سیاسی و جناح‌ها از اصلاح‌طلبان، اعتدالگرایان و اصولگرایان و همه آنها که به صحنه آمدند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد : ما تلاش می‌کنیم تمام افراطی‌ها را با زبان نرم به اعتدال دعوت کنیم و به امید خدا در این کار موفق خواهیم بود.

هیچ نظری موجود نیست: