۱۳۹۲ تیر ۷, جمعه

هشدار حسین الله کرم به حسن روحانی پیرامون تکرار سیاست های هاشمی رفسنجانی

حسین الله‌کرم٬ رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله به حسن روحانی هشدار داد در صورت اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت اکبر هاشمی رفسنجانی باید در انتظار «تظاهرات مردمی» باشد.

به گزارش دیگربان آقای الله‌کرم روز جمعه (هفتم تیر) در گفتگو با خبرگزاری فارس این هشدار را به روحانی داده است.

وی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت هاشمی و حزب کارگزاران گفته در صورتی که دولت روحانی بخواهد به سمت این سیاست‌ها حرکت کند٬ مردم مثل دوره احمدی‌نژاد «بردباری» نخواهد کرد.

حسن روحانی در بسیاری از حوزه‌ها دیدگاه‌های بسیار نزدیکی به هاشمی دارد و سال‌ها در مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی همکاری‌ تنگاتنگی داشته است.

بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی معتقدند حسن روحانی در دولت خود از برخی مدیران و برنامه‌های اقتصادی هاشمی رفسنجانی سود خواهد برد.

آن‌ها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که دولت روحانی فضای بسته سیاسی چهار سال گذشته را تا حدودی شکسته و به منتقدان اجازه دهد با رعایت برخی اصول به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.

این در حالی است که حسین الله‌کرم از حسن روحانی خواسته «باید به جرم کسانی که فرصت انتخابات ۴۰ میلیونی {انتخابات سال ۸۸} را به تهدیدی علیه کشور تبدیل کردند، رسیدگی کند.»

الله‌کرم همچنین اضافه کرده است: «جریان اصلاح‌طلب رادیکال تلاش می‌کند که با روحانی مطالباتی همچون آزادی زندانیان سال ۸۸ را دنبال کند.»

وی در پایان گفته که «ما از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم به جرم کسانی که بستر‌ساز کشته شدن و شهادت حدود ۳۰ نفر از هموطنانمان شدند رسیدگی کنند.»

خاطرنشان می شود حزب الله در طول هشت سال ریاست جمهوری سید محمد خاتمی بارها دست به بحران سازی کرد.

هیچ نظری موجود نیست: