۱۳۹۲ مرداد ۶, یکشنبه

اخبار زندانیان سیاسی

تبعید ابوالفضل عابدینی به زندان اهواز/ اعلام اعتصاب غذای نامحدود

ابوالفضل عابدینی زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین و شاهد شکنجه های ستار بهشتی به زندان اهواز تبعید شد. وی هنگام انتقال اعلام کرده که دست به اعتصاب غذای اعتراضی زده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، ابوالفضل عابدینی که در مدت حضور ستار بهشتی در بند ۳۵۰ زندان اوین شاهد علائم شکنجه های روی بدن وی بود و نزد شهریاری بازپرس تحقیق علت مرگ ستار بهشتی شهادت داده بود،ظهر امروز به زندان اهواز تبعید شد.

وی بدلیل اعتراض به تبعید غیرقانونی به هنگام خروج از زندان اوین اعلام اعتصاب غذا نامحدود کرده و گفته تا زمان بازگشت به زندان اوین اعتصاب غذای خود را ادامه خواهد داد.

عابدینی پیش از این و هنگام شهادت نزد بازپرس گفته بود که این شهادت باعث برخورد با خود من نشود و بازپرس به وی اطمینان داده بود که چنین نخواهد شد.

ممانعت مسئولان قضایی وامنیتی از انتقال محمد ابراهیمی به بیمارستان

سرپرست دادسرای زندان اوین در همان زمان برای برخورد با ابوالفضل عابدینی و تبعید وی به اهواز اقدام کرد که موفق نشد. اینک پس از چند ماه تورک سرپرست جدید دادسرای زندان اوین اقدام به تبعید عابدینی کرده است.

سید محمد ابراهیمی زندانی دربند واز حامیان مادران پارک لاله که در حال حاضر از ناراحتی درد کلیه وتنگی نفس رنج می‌برد و طبق نظر پزشکان برای درمان باید هر چه سریع‌تر به بیمارستان خارج از زندان اوین منتقل شود.

بنا به گزارش تارنمای جرس، وی در اثر ضرب وشتم بازجویان در بند ۲۰۹ در حال حاضر در وضعیت اورژانسی است. بنا به گفته یکی از نزدیکان آقای ابراهیمی وی در تاریخ بیست تیر ماه گذشته وقت دکتر داشته اما مقامات از انتقال وی به بیمارستان خوداری کردند.

هیچ نظری موجود نیست: