۱۳۹۲ تیر ۲۱, جمعه

ابراز رضایت رهبری از برنامه های انتخاباتی جلیلی

حسین جلالی٬ عضو «جبهه‌ پایداری» از دیدار نامزد‌های شکست خورده با اقای خامنه‌ای خبر داده و گفته که رهبر جمهوری اسلامی از برنامه‌های سعید جلیلی در این دوره از انتخابات ابراز «رضایت» کرده است.

به گزارش سایت دیگربان به نقل از سایت «تبیین» آقای جلالی این مطلب را ۹ روز پیش طی سخنانی در جمع گروهی از استادان و دانش پژوهان موسسه «امام خمینی» بیان کرده است.

وی گفته که جلیلی در این دیدار از آقای خامنه‌ای سئوال کرده است: «آیا از جانب من و ستاد‌هایم به نظام آسیبی وارد شده که نیاز به تذکر و جبران باشد که رهبری فرمودند: خیر٬ بنده از برنامه‌های شما گله‌ای نداشته و کاملاً راضی هستم.»

به گفته جلالی در این دیدار آقای خامنه‌ای به جلیلی گفته که «این چهار میلیون نفری که به شما رأی دادند آدم‌هایی خودجوشی هستند که دغدغهٔ دینی دارند و رابطهٔ خودتان را با این افراد حفظ کن.»

این عضو «جبهه پایداری» ادامه داده پس از توصیه‌های رهبر بود که سعید جلیلی برای تنظیم برنامه‌ای برای هواداران خود «خدمت» محمدتقی مصباح یزدی رسیده است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حسن روحانی و کابینه آینده نیز سخن به میان آورده و گفته اصلاح‌طلبان می‌خواهند پس از بازگشایی دانشگاه‌ها٬ دانشجویان را برای آزادی «سران فتنه» به خیابان بکشانند.

منظور وی از «سران فتنه» میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند که بیش از دو سال است که در حصر خانگی به سر می‌برند.

هیچ نظری موجود نیست: