۱۳۹۲ مرداد ۶, یکشنبه

عاقبت ریخت و پاش های دانشگاه آزاد در قالب افطاری!

یکی از بینندگان «انتخاب» از «زدو خورد در افطاری رسانه های دانشگاه آزاد بر سر علیرضا افتخاری» خبر داد.

پایگاه خبری «انتخاب» پس از بررسی صحت و سقم این نوشته، متن کامل آن را در پی می آورد:

در ضیافت افطاری روزنامه فرهیختگان و خبرگزاري دانشگاه آزاد که پنج شنبه شب در هتل انقلاب تهران در حضور 500 مهمان با ريخت و پاش فراوان و هزينه 100 ميليون تومانی برگزار شد، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور نمایندگان اماکن و پلیس 110 منجر شد.

در این ضیافت افطاری که مسئولان روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری دانشگاه آزاد بدون مجوز و هماهنگی با اماکن، اقدام به آوردن خواننده (علیرضا افتخاری) و کمدین و مجری و هنرمند و تقلیدکننده صدا کرده بودند، پس از حضور نمایندگان اماکن و بی اعتنایی دانشگاه آزادی‌ها به توصیه‌های اماکن، کار به زد و خورد و قطع برق و حضور پلیس 110 کشید.

دعوت روزنامه و خبرگزاري دانشگاه آزاد، خواننده و كمدين و مجري و هنرمند هم با اخذ مبالغی هنگفت، به هتل انقلاب آمده بودند و کارناوال جشن و شادی را تحت اسم افطاری در سالن مجلل هتل انقلاب راه انداختند که در نهایت به علت عدم هماهنگی با اماکن و نداشتن مجوز، کار به زد و خورد و قطع برق و پلیس 110 رسید.

مسولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوي این گونه اسراف‌ها و ريخت و پاش‌ها و بي توجهي به هزينه‌كرد شهريه دانشجويان در مهماني‌هاي مجلل بجاي هزينه كردن در كارهاي رفاهي و آموزشي و تحقيقاتي باشند.

هیچ نظری موجود نیست: