۱۳۹۲ مرداد ۱, سه‌شنبه

پایگاه اینترنتی اهل سنت مولانا عبدالحمید فیلتر شد

به گزارش این پایگاه اطلاع رسانی؛این سایت در حالی از طرف مقامات قضایی فیلتر شده است که فعالیت آن کاملا قانونی، در مسیر اعتدال و به دور از هرگونه قانون شکنی می باشد.

این پایگاه اطلاع رسانی اقدام مزبور را از مصادیق اعمال سلیقه و تنگ نظری دانسته و هیچ دلیل معقولی برای فیلتر شدن این سایت نمی بیند و خواستار رفع فوری فیلتر این سایت شده است.

گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و همچنین پایگاه رسمی اطلاع رسانی اهل سنت ایران (سنی آنلاین) در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ – مصادف با روز برگزاری بیست و دومین همایش دانش آموختگی طلاب دارالعلوم زاهدان- مورد حملات سایبری و هکری قرار گرفته و به طور کامل از دسترس خارج گردید و تا لحظه درج این مطلب کماکان با مشکلات فنی مواجه می باشد.

هم چنین به نوشته این پایگاه خبری در پی انتشار عذرخواهی رسمی موسسه برگزارکننده مسابقه پیامکی شرکت ایرانسل از مسلمانان اهل سنت و عموم مردم، دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتشار بیانیه ای از این اقدام استقبال کرد.
در قسمتی از بیانیه دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان آمده است:

از عموم جامعه اهل سنت و بویژه جوانان کمپین، رسانه ها و سایت های اهل سنت درخواست داریم با توجه به قول برخورد شرکت ایرانسل و عذرخواهی رسمی موسسه برگزار کننده مسابقه و همچنین اعلام توقف مسابقه بلافاصله پس از اعتراضات اهل سنت و در جریان بودن اقدامات قضایی و پیگیری های قانونی نمایندگان محترم اهل سنت در مجلس و قرار داشتن در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و بخشش است، عذرخواهی موسسه برگزار کننده مسابقه و قول شرکت ایرانسل را برای برخورد جدی با این موضوع و عدم تکرار آن در آینده بپذیرند و به تحریم ایرانسل پایان دهند.
حفظ دستاوردهای این حرکت مدنی و مسالمت آمیز در گرو آرامش و احترام به قانون است. جامعه اهل سنت با این حرکت فرخنده و مبارک ثابت کرد که می تواند با اتحاد و انسجام و از طریق فعالیت قانونمند و مسالمت آمیز، صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان نظام برساند و خواسته های خود را نیز از این طریق دنبال کند

هیچ نظری موجود نیست: