۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

از شعار می کشم می کشم آنکه برادرم کشت/سعید قاسمی نژاد

از شعار می کشم می کشم آنکه برادرم کشت
تا ...
رای میدهم به آنکه برادرم کشت

یک عده معترضن که چرا وزیر خارجه کانادا گفته این کاندیداها دستچین شده بوده اند و آزادی انتخابات رو زیر سوال برده. بحمدالله کم کم تمام نشانه های رویت تمثال مبارک در ماه دیده میشه. ملا می خواست پولتیک بزنه داد زد که فلان جا آش میدن. بعد دید شلوغ شد خودش هم رفت تو صف وایساد.

دون خوان برای به دست آوردن دل یه دختری با رفقاش قرار گذاشت که اونها برن دختره را بدزدن و دون خوان بیاد دختره را نجات بده. رفقاش که جادوگرهایی بودن که گاهی براشون تشخیص مرز داستان و واقعیت سخت می شد دختره را دزدیدن و حسابی رفتن در جلد آدمربا. بعد که دونخوان اومد دختره را نجات بده اینها یادشون رفت باید بزارن که دون خوان قهرمان داستان بشه و دون خوان را چنان زدند که بیهوش افتاد و مجبور شدن دون خوان رو هم بدزدن بندازن کنار دختره.

حالا یه عده هم هی می گفتن ما رو حساب بد و بدتر رای دادیم. کم کم داره قضیه این میشه که بد و بدتر چیه، این برادرمون اصلا همون اصل جنس هست و خیلی هم خوبه، کلیدش هم نیومده داره کار میکنه! یکی از مشکلات این انتخاب بد و بدتر همیشه این هست که بعد از یک مدت انتخاب کننده کم کم مفهوم خوب از یادش میره. عین این تفاسیری که میگه حالا همه جای دنیا یه جور شورای نگهبانی هست، حالا همه جای دنیا دستگاههای امنیتی شهروندانشون رو شکنجه می کنن، حالا همه جای دنیا فساد هست، حالا همه جای دنیا سانسور هست ....

سعید قاسمی نژاد
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲

هیچ نظری موجود نیست: