۱۳۹۲ تیر ۲۳, یکشنبه

تمسخر دولت توسط سایت الف پیرامون اوضاع اقتصادی

سایت الف : توجه به اقدام اخیر دولت در تشکیل مجمع عمومی بانک مرکزی که با یک حساب‌سازی ساده منجر به صفر شدن بدهی ۷۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (۷۴ هزار میلیارد تومان) تومانی دولت به بانک مرکزی شد، توصیه می‌شود دولت با تشکیل فوری شورای عالی آمار در روزهای آینده، دستور صفر کردن نرخ بیکاری را نیز طی یک مصوبه قانونی صادر کند!

توصیه می‌شود دولت طی روزهای آینده جلسه اضطراری شورای عالی آمار را تشکیل دهد و دستور صفر منظور شدن رقم بیکاری در آمارهای اعلامی را صادر کند. بدین ترتیب انتظار می‌رود با تصویب شورای عالی آمار، نرخ بیکاری در تیرماه ۱۳۹۲ صفر اعلام شود. متعاقباً هم دولت‌مردان در مصاحبه‌های تلویزیونی اعلام کنند که کشور را با نرخ بیکاری صفر، به دولت یازدهم تحویل خواهند داد.

اقدام مشابهی را هم می‌توان درباره نرخ تورم و رشد اقتصادی و با تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل آمارهای بانک مرکزی انجام داد. پیرو چنین جلسه‌ای هم اعلام شود که نرخ تورم در ماه کنونی به زیر ۱۰ درصد رسید و رشد اقتصادی کشور هم ۸ درصد است.

بدین ترتیب دولت دهم، کشور را با بدهی صفر، نرخ بیکاری صفر، تورم زیر ۱۰ درصد و رشد اقتصادی ۸ درصد به دولت یازدهم تحویل خواهد داد و دهان منتقدان نیز برای همیشه بسته خواهد شد!

هیچ نظری موجود نیست: