۱۳۹۲ تیر ۲۸, جمعه

وزیر اطلاعات ماجرای شنود در دفتر مطهری را "سوال برانگیز" خواند

حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات با تائید تلویحی کشف دستگاه شنود در دفتر علی مطهری گفته که «این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است.»

به گزارش دیگربان مصلحی روز جمعه (۲۸ تیر) به سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» گفته که موضوع کشف دستگاه شنود باید «از‌‌ همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.»

وی افزوده «کار‌شناسان» وزارت اطلاعات پس از اعلام این خبر با علی مطهری دیدار کرده٬ از دفتر وی بازدید به عمل آورده و در حال «پیگیری» ماجرا هستند.

مصلحی در عین حال اظهارات این نماینده مجلس مبنی بر دست داشتن وزارت اطلاعات در نصب دستگاه‌های شنود و فیلمبرداری را تکذیب نکرده است.

علی مطهری ۲۲ تیر ماه از کشف دستگاه‌ شنود و فیلمبرداری در دفتر خود خبر داده بود که پس از گذشت یک هفته٬ وزیر اطلاعات در این خصوص توضیحاتی مبهم و کلی ارائه کرده است.

۲۸ اردیبهشت امسال نیز محمد مطهری برادر علی مطهری گفته بود از «شرم‌آور‌ترین نشانه‌های سقوط اخلاقی در عالم سیاست ما {جمهوری اسلامی} پخش اخباری است که جز از طریق شنود حاصل نمی‌شود» و در دوران شاه هم چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

وی افزوده بود اخبار شنود شده «به برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها راه می‌یابد…. و کسی به خاطر ندارد که حتی در زمان طاغوت در روزنامه‌ها چنین مطالبی چاپ شده باشد که دیروز در فلان جلسه مطهری به منتظری چنین گفت و بهشتی به هاشمی چنان.»

هیچ نظری موجود نیست: