۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

شبکه ارشاد بسیج نیز عملیاتی شد، روحانی متشکریم!

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان گفت: با تشکیل ساختار جدید بسیج به عنوان سازمان بسیج مستضعفین، همراه با مطالبه مردم و مسئولان از بسیج درباره امر به معروف و نهی از منکر، ضمن آسیب‌شناسی روش اجرایی در گذشته و استخراج نقاط ضعف آن، روش جدید امر به معروف و نهی از منکر تدوین، نهایی و اجرایی شده است.

وی با برشمردن نقاط ضعف روش قبلی و نیازهای امروز در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: طرح نوین بسیج در امر به معروف و نهی از منکر با قابلیت تکرار توسط مردم آن است که بر اساس محبت و گفت‌وگو با اولویت اطرافیان و سپس افراد ناشناس و خارج از محل انجام می‌شود.


نقدی آثار روش ایجابی بسیج در امر به معروف و نهی از منکر را پایدار و ماندگار عنوان کرد و گفت: با ارائه انتقاداتی نسبت به این شیوه، ضمن بررسی بیشتر توانستیم طرح خود را تکمیل و حتی برای مکان‌های عمومی و گردشگری نیز اجرا کنیم. چون در فضایی که فساد و منکر غالب است امر به معروف و نهی از منکر اثری ندارد پس در قدم اول باید فضای عمومی این مکان‌ها را تغییر داد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ضمن تاکید به مدیران دستگاه‌های مختلف برای برپایی و تقویت این پایگاه‌ها در سایر نقاط، تصریح کرد: در مقابله با افرادی که در انجام یک منکر پافشاری و حتی شبکه گسترده تشکیل داده‌اند، شبکه ارشاد بسیج در روش ایجابی امر به معروف و نهی از منکر عملیاتی شده است.

هیچ نظری موجود نیست: