۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

محمد خاتمی از خدمات تروریست سرشناس قاسم سلیمانی تمجید کرد

به گزارش بامداد خبر در پی درگذشت مادر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، سید محمد خاتمی پیام تسلیت خود در این باره را به صحنه تمجید از آنچه مجاهدات ارزنده و تلاشهای چشمگیر قاسم سلیمانی خواند بدل کرد. سپاه قدس، شاخه عملیات برون مرزی سپاه پاسداران، حامی و مجری طیف وسیعی از عملیات تروریستی در منطقه خاورمیانه و فراتر از آن است. محمد خاتمی پیش از این نیز به مناسبت مرگ اسدالله لاجوردی او را سربازسختکوش انقلاب و خدمتگزار مردم و نظام خوانده بود. بسیاری می پرسند اگر در زمان مرگ لاجوردی، سید محمد خاتمی به عنوان رئیس جمهور یک کشور ناقض حقوق بشر خود را موظف می دید مرگ یکی از کریه ترین چهره های ناقض حقوق بشر در تاریخ ایران معاصر را تسلیت بگوید؛ اکنون که هیچ مسئولیت سیاسی ندارد چرا خود را موظف می بیند پیام تسلیت به مناسبت مرگ مادر یکی از تروریستهای شناخته شده بین المللی را به پیام تمجید از فعالیتهای تروریستی او بدل کند.

جمعه گذشته روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال، از قول مقامات آمریکایی نوشت ایران در پیامی به شبه نظامیان وفادار به خود در عراق فرمان داده است که در صورت حمله آمریکا به سوریه، مواضع ایالات متحده در بغداد، از جمله سفارت این کشور، را مورد حمله قرار دهند. این پیام به گفته آنها از سوی قاسم سلیمانی، برای شبه‌نظامیان عراقی حامی جمهوری اسلامی ارسال شده است.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس قاسم سلیمانی٬ سه‌شنبه ۱۲ شهریور در چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری که در تهران برگزار شد٬ گفت: «عده‌ای انتقاد می‌کنند که چرا از سوریه اینقدر حمایت می‌کنیم که باید به آن‌ها گفت سوریه خط مقدم مقاومت است.»

در همان مراسم قاسم سلیمانی٬ کشته شدن گروهی از اعضای سازمان مجاهدین خلق در حمله به کمپ اشرف را مهم‌تر از عملیات «مرصاد» اعلام کرد.

متن کامل پیام خاتمی به مناسبت درگذشت مادر حاج قاسم سلیمانی شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار گرانمایه جناب آقای حاج قاسم سلیمانی

درگذشت تأثرانگیز بانوی گرانقدر، سرکار والده مکرمه را صمیمانه به جنابعالی و خانواده داغدار تسلیت عرض می‌کنم. هرچند که دل دریایتان نیاز به تسلیت ندارد و لطف حضرت پروردگار که بحمدالله همواره شامل حالتان بوده است تسلی بخش دل داغدار شما است.

مجاهدات ارزنده شما و تلاش چشمگیرتان در خدمت به انقلاب و اسلام و ایران نیز ان‌شاءالله مرضی درگاه حضرت حق است.

از پیشگاه حضرت پروردگار برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز تندرستی و شکیبایی و پاداش نیکو و برای جنابعالی که از خوبان و سابقین انقلاب و جهاد و شهادتید طول عمر با عزت توأم با توفیق روزافزون خدمت به انقلاب و نظام و ایران و مردم مسألت می‌کنم.



ایام عزت مستدام

سیدمحمد خاتمی

هیچ نظری موجود نیست: