۱۳۹۲ شهریور ۳۱, یکشنبه

تهدید خانواده مریم شفیع پور زندانی سیاسی به خاطر اطلاع‌رسانی درباره وضعیتش

تهدید خانواده یک زندانی سیاسی به خاطر اطلاع‌رسانی درباره وضعیتش
یکی از اعضای خانواده مریم شفیع پور به علت اطلاع‌رسانی درباره این فعال دانشجویی زندانی، توسط دادستانی تهدید به برخورد قضایی شد.
به گزارش سحام٬ دادستانی شهید مقدس، در اقدامی ضمن امتناع از هرگونه اطلاع رسانی درباره وضعیت مریم شفیع پور، خواهر این زندانی سیاسی را تهدید به برخورد قضایی کرده است.

اطلاع رسانی در مورد وضعیت مریم شفیع پور٬ علت این تهدید دادستانی بوده است.

بنا بر این گزارش، اکنون هیچ اطلاعی در مورد وضعیت سلامتی و مکان فعلی این عضو کمپین انتخاباتی مهدی کروبی در دست نیست و خانواده وی کماکان از شرایط وی اطلاعی ندارند.

مریم شفیع پور در ۵ مرداد ماه سال جاری بازداشت شد. وی همچنان ممنوع الملاقات است و در طی این مدت تنها توانسته دو تماس کوتاه تلفنی با خانواده خود داشته باشد که در آخرین تماس خانواده متوجه شرایط نامناسب روحی او شده اند و این موضوع موجب افزایش نگرانی های خانواده شده است. وی در اولین تماس تلفنی خود گفته بود که برایش دعا کنند.

مریم شفیع‌پور که عضو کمیته زنان ستاد دانشجویی انتخاباتی مهدی کروبی در انتخابات سال ۸۸ بود، در سال ۱۳۸۹ به دلیل فعالیت‌هایش از سوی دادگاه انقلاب قزوین به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد. اما به گفته مسئولین بازداشت اخیر وی ارتباطی با حکم صادره نشده ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: