۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

ادامه دادگاه جنایات کهریزک به بعد از نوروز موکول شد

س از سه جلسه جنجالی دادگاه کهریزک و بعد از آنکه سعید مرتضوی نه تنها اتهامات خود را نپذیرفت بلکه شاکی هم شد، ادامه رسیدگی به این پرونده ملی به بعد از تعطیلات عید نوروز موکول شد.
وکیل یکی از قضات متهم کهریزک گفت: با توجه به اینکه رئیس دادگاه اظهارداشت که ممکن است برای ادامه رسیدگی به پرونده و در راستای برخی تحقیقات بخواهند از شهود و مطلعین دعوت کنند جلسه بعدی دادگاه به بعد از تعطیلات عید موکول شد.
به گزارش فارس، اصلانی وکیل حداد که یکی از متهمین پرونده کهریزک است اظهار داشت: جلسات اول به موضوع شکایت شکات پرداخت و در جلسه دوم سعید مرتضوی به صورت مبسوط لایحه دفاعی خود را ارائه کرد.
وی افزود: در جلسه امروز مرتضوی دفاعیات خود را تمام کرد و ریاست دادگاه اشکالاتی را که وی به دادگاه گرفته بود رد کرد.
اصلانی تصریح کرد: پس از این رئیس دادگاه از شکات خواست که اگر نقطه نظری نسبت به دفاعیات مرتضوی دارند بیان کنند و سپس با فرا رسیدن وقت اذان دادگاه به جلسه بعدی موکول شد.
وی افزود: رئیس دادگاه با این عنوان که ممکن است بخواهند در راستای برخی تحقیقات، افرادی را به عنوان شاهد و مطلع احضار کنند، جلسه بعدی را به پس از تعطیلات عید موکول کرد.
وی در خصوص عدم حضور موکل خود در دادگاه گفت: وی به واسطه برخی محدودیت‌ها حضور نداشته اما اگر لازم باشد در جلسه بعدی حاضر می‌شود.
اصلانی روند دادگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اساساً بحثی بعنوان اینکه واقعیات مطرح نمی‌شود و چون دادگاه غیرعلنی است خیلی از حقایق گفته نمی‌شود وجود ندارد، خوشبختانه دادگاه به بهترین شکل ممکن برگذار شده و هیچ محدودیتی در بیان موضوعات نیست

هیچ نظری موجود نیست: