۱۳۹۱ اسفند ۴, جمعه

نشست سه جانبه سران قوا به چه منظور؟

نشست سه جانبه سران قوا فردا با حضور احمدی نژاد، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، نشست سه جانبه سران قوا فردا با حضور محمود احمدی نژاد ، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و آملی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دفتر رییس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این نشست به دعوت رییس مجلس شورای اسلامی صورت خواهد گرفت و از سران دو قوه دیگر برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده است.
-----------
 پس از رسوایی های  گوناگون در دولت و سران قوا و در آخرین منظر دعواهای لفظی میان سران قوا در مجلس و همچنین اتفاقات پیرامون استیضاح وزیر کا اوضاع بحران زده کشور را منشنج تر کرد و هر اینه بی اعتمادی مردم را به سران حکومت بیشتر. تا انجایی که رهبر ایران در سخنرانی حکومتی خود حرکات و موضع گیری های تمامی افراد حاضر در این قضایا را اشتباه ارزیابی کرد و بیان نم.د که خاطرش مشوش شده است!
بله خاطر " مبارک " رهبری به علت باز شدن فساد حکومت که در راس ان رهبری قرار دارد مایه نگرانی است. حال بعد از گذشت چند روز و صد البته فشار رهبری و طرفدارانش به سران قوا باعث شده است تا این نشست شکل بگیرد و ماجرا فیما بین رجال حل و فصل گردد تا بیش از این بی ابرویی و رسواگری رخ ندهد و جایگاه " مقام عظمی ولایت" به خطر نیوفتد.
در حالی که گرانی و فساد وفقر در گوشه کنار کشور  به وضوح قبل رویت است سران حکومتی ایران به یاد تسویه حساب های شخصی اشان افتادند.و صد البته باید ائضاع کشور برای بر گزاری " انتخابات ازاد"(طنز) فراهم اید!

هیچ نظری موجود نیست: