۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

احمدی نژاد و فضا نوردی!!!

احمدی نژاد در مراسم رونمایی از دستاوردهای فضایی ایران با اشاره به موفقیت دانشمندان ایرانی در ساخت ماهواره زهره، گفت: حاضرم خودم را فدای دانشمندان کرده و اولین فضانورد ایرانی باشم.

محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای فضایی ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع متخصصان و دانشمندان ایرانی ،گفت: ماموریت انسان شکوفا شدن و رسیدن به قله های کمال است و طی کردن این مسیر بدون علم و حرکت در مرزهای دانش ناممکن است.

وی با بیان این مطلب که انسان می تواند با اتصال با خزانه علم خدا تا بی نهایت بالا رود، تصریح کرد: توحید ،عبودیت ،ایمان و پاکی لوازمی است که باید در کنار علم باشد.

احمدی نژاد با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران در پاریس گفت: در آن مذاکرات طرف ایرانی اصرار می کرد که اجازه استقرار سانتریفیوژ را بدهند. آنها قبول نمی کردند و بعد از مدتی که دیدند ملت ایران پیشرفت کرد، خواستند آنها را از معادلات خود کنار بگذارند و گفتند که کار کردن چند سانتریفیوژ چیز مهمی نیست.

وی با بیان اینکه قطعا در موضوع ارسال موجود زنده به فضا نیز همین جوسازی ها حاکم است، گفت: من حاضرم اولین فدایی شوم که به فضا می روم و اولین فدایی فضایی دانشمندان این سرزمین شوم .
------------
جناب رییس جمهور به زبان کوچه بازاری و خودمانی شما قریب به 8سال است که در فضا سیر میکنی و رندگی مردم ایران رو به سوی فضایی محدود از تمام جهات چه سرکوب مطبوعاتی و رسانه ای اعتراضات خیابانی و گرانی و تورم و ...... سوق دادید.
به فضا  رفتن شما پیش کش.ایران در حال حاضر روی زمین نیاز به کمک و سازندگی دارد نه در فضا

هیچ نظری موجود نیست: