۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

احمدی نژاد:لاریجانی را متهم به فساد نکردم، پرونده ای دادم تا بررسی کنند

احمدی نژاد:لاریجانی را متهم به فساد نکردم، پرونده ای دادم تا بررسی کنند

انتخاب : احمدی نژاد در گفتگو با شبکه النیل مصر با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء سطح روابط با مصر گفت: قدرت و عزت مصر ، قدرت و عزت ایران و منطقه است.

به گزارش انتخاب، احمدی نژاد شب گذشته در گفتگو با شبکه تلویزیونی النیل مصر که به صورت زنده پخش می شد به سوالات متعدد خبرنگار این شبکه در خصوص مسائل مهم منطقه و جهان پاسخ گفت.

وی افزود: مصر دارای شخصیت های مهمی است و به دلیل جایگاهی که در منطقه و جهان دارد ایران از ملت مصر پشتیبانی سیاسی می کند.

احمدی نژاد افزود: در فرایند گسترش روابط ایران و مصر دشمنان زیادی وجود دارند که مانع برقراری رابطه سیاسی میان دو کشور می شوند و نباید به این شیاطین اجازه داده شود تا روند رو به رشد مناسبات دو کشور تحت تاثیر قرار گیرد.

وی در مورد دورنمای روابط ایران و مصر پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود گفت: موضوع روابط مصر و ایران یک موضوع کلان سیاسی است و با تغییر چهره ها در ایران، این سیاست تغییر نخواهد کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص سفر سردار قاسم سلیمانی به مصر از انجام این سفر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: اگر هم سفری بوده حتماً با دعوت مسئولین مصری انجام گرفته است.

احمدی نژاد همچنین درخصوص موضوعات مطرح شده در جلسه روز یکشنبه مجلس و تقابل با رییس مجلس نیز گفت: من آقای لاریجانی را متهم به فساد نکردم بلکه پرونده ای را دادم تا بررسی کنند.

هیچ نظری موجود نیست: