۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

محمدجواد لاریجانی: پروژه حقوق بشر، پروژه ای سازمان یافته از طرف غرب و صهیونیست است!


دبیر ستاد "حقوق بشر" قوه قضائیه با بیان اینکه سیاست ما دوستی، همراهی و همفکری با همسایگان است، گفت: هر تحرکی که باعث تصحیح سیاست های این همسایگان و تعمیق روابط با آن ها شود، مورد استقبال قرار می گیرد.

«محمدجواد لاریجانی» روز پنجشنبه در گفت گو با ایرنا، این مطلب را در پاسخ به این سئوال که هاشمی رفسنجانی مطرح کرده که به عربستان سفر خواهد کرد، ارزیابی شما چیست؟ مطرح کرد.

وی با بیان اینکه من از جزییات برنامه ایشان خبری ندارم، افزود: اگرچه بعضی سیاست ها و اقدامات دولت عربستان منطقه نامناسب بوده، اما تحرکاتی که ازطرف مسئولان سیاسی کشور با هدف تعمیق روابط انجام می شود، دقیقا در جهت منافع کشور خواهد بود.
پروژه حقوق بشر، پروژه ای سازمان یافته از طرف غرب و صهیونیست است 

دبیر ستاد حقوق بشر درباره گزارش حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران نیز، اظهار داشت: پروژه حقوق بشر علیه ایران همچون پرونده هسته ای، پروژه ای سازمان یافته از طرف کشورهای غربی و غرب صهیونیست است.

لاریجانی با تاکید بر اینکه گزارش احمد شهید، غیرحرفه ای و غیرواقعی است، تصریح کرد: گذشته از توهین هایی که در این گزارش نسبت به دین مبین اسلام شده، یک حمایت زشتی از گروه های تروریستی دارد و آنها را تحت عنوان گروه های مدافع حقوق بشر، مطرح کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: ما در سطح بین المللی و سازمان ملل، متنی که نقادی کامل این گزارش است را عرضه کردیم.

لاریجانی، اضافه کرد: با کشورهای مختلف و همچنین با خانم پیلای کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل مذاکره و توجه مسئولان بین المللی را به این انحراف بزرگ جلب کردیم.