۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

بیراهه های هاشمی رفسنجانی

اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتقاد شدید از افرادی پرداخت که به دنبال "مقصر تراشی برای پایان جنگ" و یافتن "مقصران خوراندن جام زهر" به آیت الله خمینی هستند.
اظهارات فوق، در واکنش به اتهاماتی مطرح می شود که از سوی برخی از محافظه کاران منتقد اکبر هاشمی رفسنجانی، در مورد نقش وی در پایان دادن به جنگ با عراق عنوان شده است.
این منتقدان، مدعی آمادگی ایران برای ادامه جنگ بعد از سال ۱۳۶۷ هستند و کسانی چون اکبر هاشمی رفسنجانی جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ و میرحسین موسوی نخست وزیر دوران آیت الله خمینی را متهم می کنند که رهبر سابق ایران را وادار کرده اند تا آتش بس با عراق را بپذیرد.
بحث در مورد تحولات منتهی به پذیرش آتش بس توسط آیت الله خمینی، که توسط وی "نوشیدن جام زهر" توصیف شد، در ماه های اخیر و به موازات افزایش فشارهای بین المللی بر ایران بر سر برنامه هسته ای، در سطح نشریات این کشور بالا گرفته است.
یکی از اظهارنظرهای خبرساز در این زمینه، دو هفته پیش در سایت دفتر نشر آثار آیت الله خامنه ای منتشر شد که ضمن دفاع از پذیرش قطعنامه آتش بس توسط رهبر سابق ایران، تاکید داشت کسانی که در برداشت خود از این اقدام "تعجیل می‌کنند، سخت در اشتباهند".
این سایت، در مطلبی به نوشته محی الدین حائری شیرازی، امام جمعه سابق شیراز، با تاکید بر اینکه "امتحان امت در مساله‌ اطاعت از امامت جزو مقدمات ظهور است"، صلح با عراق را "پیروزی" دانست و نوشت: "امام راحل مثل امام مجتبی علیه‌السلام جام زهر را نوشید و با صدام صلح کرد
--------------
در آستانه نه چندان نزدیک به انتخابات نمایشی ریاست جمهوری سران حکومت فاسد جمهوری اسلامی بار دیگر با بردن اذهان مردم به بیراهه سعی بر این دارند تا با بوجود آوردن موضوعات بی ربز و کشاندن گذشته ها به طمان حال مردم را از مشکلات دور کنند تا بتوانند بار دیگر انتخابات نمایشی راه بیاندازند و رجال اصلی چون هاشمی رفسنجانی ار از راه بدر کنند تا بتوانند دوباره افسار لجام گسیخته کشور افت زده مان را در دست گیرند و بیراهه ببرند.
کسانی همچون موسوی و هاشمی و خامنه ای رجال اند که در دامان خمینی در بعد از انقلاب بر سر سفره همین حکومت نشسته اند و با پر کردن جیبهایشان و بدست آوردن مقام و منزلت های آن چنانی دنیا را برای خود منزل گه عیش کرده اند و حال با ظاهر سازی دم از دلسوزی برای مردم میزنند.
اگر شما مردم ایران زمین هوشیار باشید و کمی حافظه تان را بکار بگیرید و "گذشته را از یاد نبرید" بسیاری از حقایق در زمان حال برایتان آشکار خواهد شد.اینان همانانی هستند که انقلاب اسلامی را پایه گذاردند و ایران را به ورزه انزال رهنمون کردند و با نام دموکراسی دینی فقط اسم دموکراسی را یدک کشیدند.
تحقق دموکراسی واقعی و آزادی حقوق فردی و اجتماعی زمانی محققق خواهد شد که مردانی از تبار کورش با ازاده خواهی و دانش به عرصه سیاست ایران وارد شوند و دست دوستی و آشتی بسوی همگان دراز کنند و نه با خراب کردن همدیگر در زمان بحران....




هیچ نظری موجود نیست: