۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

آیت الله خامنه ای : تحریم ها وحشیانه است!!!

به نقل از بی بی سی فارسی
آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی که به استان خراسان شمالی در شمال شرقی این کشور سفر کرده، اعمال تحریم های گسترده علیه ایران را "غیرمنطقی و وحشیانه" خوانده و گفته وعده کشورهای غربی در کاهش تحریم ها در صورت توقف غنی سازی اورانیوم "دروغ" است.
رهبر جمهوری اسلامی در جمع گروهی از مردم بجنورد در خراسان شمالی گفته که "دشمنان وانمود می‌کنند که اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ای صرف نظر کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود. دروغ می‌گویند از روی بغضی که دارند تحریم‌ها را انجام می‌دهند."
-------------
بنا به اظهارات سید علی خامنه ای رهبر جنهوری اسلامی ایران تحریم های اقتصادی و سیاسی علیه ایران غیر منطقی و وحشیانه
است!!!
حال اینک باید جواب جمله " آمریکا هیچ غلطی نمیاواند بکند" را دریابند که آمریکا و سایر قدرت های جهانی بسیار کارها میتوانند
انجام دهند که این تحریم های فعلی تنها بخشی از فشار های آمریکا است.
حکومت ایران سالهاست که دشمن اصلی آمریکا و اسرائیل به شمار میرود و در هر برهه از زمان به نحوی آشکارا و نهان با دشمنی با این کشور ها اذعان نموده است.
حال که فشار ها ی تحریمها کمر اقتصاد ایران را شکسته است سران حکومت فاصد ایران دست به کار شدهاند تا با بیانات و سخنرانی های عوام فریبانه ذهن مردم ساده ایران را به بیرراهه ببند تا بتوانند برای خویش هر جند زمان اندکی بخرند...
ولی باید به این سوال پاسخ دهند که آیا کشتار مردم و زندانی کردن شمار بسیاری از آزاد اندیشان و دگراندیشان وحشیانه است و یا حرکت اصولی بدون جنگ یک کشور در پاسخ به دشمنی آشکار دشمن دیرینه اش؟؟؟!!!





هیچ نظری موجود نیست: