۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

تهدید یکی از معاونان وزیر اطلاعات به اصلاح طلبان


ندای سبز آزادی : خبرنگار ندای سبز آزادی کسب اطلاع کرد که یکی از معاونان وزیر اطلاعات با نام "مجیدی"، با احضار نجفقلی حبیبی، رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شرایط این وزارتخانه برای اجازه برگزاری کنگره اصلاح طلبان را با لحن تهدیدآمیزی اعلام کرده است.
به گزارش ندای سبز آزادی، این مقام امنیتی به حبیبی گفته است: باید با اصحاب فتنه (جنبش سبز) مرزبندی کنید، از آنان اعلام برائت کرده و نامی از موسوی، خاتمی و کروبی نبرید.

وی همچنین نسبت به حضور نمایندگان جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب در این کنگره هشدار داده و آن را خط قرمز نظام اعلام کرده است.

علاوه بر این، معاون وزارت اطلاعات خروجی مواضع کنگره اصلاح طلبان را از پیش تعیین کرده و تاکید کرده که اصلاح طلبان می باید "صلاحیت نهادهای اجرائی و نظارتی انتخابات را تائید و اعلام کنند."

مجیدی تهدید کرده که در صورت بی توجهی به این خواست ها، ممکن است همه اعضای شرکت کننده در کنگره بازداشت شوند.

خبر دیگری حاکی است که این مقام امنیتی اخیرا حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار وکاندیدای این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری را احضار و به او نیز تذکراتی شبیه موارد گفته شده به نجفقلی جبیبی را داده است.

وی همچنین نسبت به فعالیت های سازمان جوانان حزب اسلامی کار هشدار داده و آنان را تهدید به بازداشت کرده است.

اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار چندی پیش دیداری با سید محمد موسوی خوئینی ها برگزار کردند که خبر منتشره از آن در سایت این سازمان شامل سخنان صریح آقای موسوی خوئینی ها در نقد شیوه برگزاری انتخابات و عدم امکان شرکت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری بود که بازتاب وسیعی در رسانه های مختلف داشت.

همچنین این سازمان سلسله جلسات سخنرانی، میزگرد و مناظره را طی چند جبسه در محل این حزب برگزار می کرد که پس از مدتی به دلیل بسته شدن محل برگزاری این جلسات، روند آن متوقف شد.

هیچ نظری موجود نیست: