۱۳۹۱ دی ۲۶, سه‌شنبه

تبعید ابوالفضل قدیانی به زندان کرج

ابوالفضل قدیانی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی روز گذشته به دستور قاضی صلواتی از بند ۳۵۰ زندان اوین به زندان قزل حصار کرج منتقل شد. پیش نماز بند ۳۵۰ اوین آخرین نماز جماعت ظهر و عصر را دیروز در فضای عاطفی و معنوی خاصی برگزار کرد.

این زندانی سیاسی دوران ستمشاهی معتقد است که دلیل این تصمیم غیرقانونی، بیانیه ها و نامه های منتشر شده از سوی وی بوده است.

روز گذشته نیز زهرا رحیمی همسر قدیانی در گفت و گو با کلمه گفته بود گرچه این دستور از سوی قاضی صلواتی ابلاغ شده البته ما که می دانیم خودش کاره ای نیست و امنیتی ها سوار بر قانون هستند.

صبح روز دوشنبه هنگامی که خانواده آقای قدیانی برای ملاقات کابینی هفتگی به زندان اوین مراجعه کردند به آنها گفته شد صلواتی دستور داده ملاقات انجام نشود و ایشان به زندان قزل حصار منتقل شود.

در زندان قزل حصار هیچ زندانی سیاسی ای وجود ندارد و زندانیان آن عمدتا قاچاقچیان مواد مخدر و یا جرم هایی هستند که در طبقه بندی سازمان زندان ها، جزو زندانیان خطرناک محسوب می شوند.

بر اساس این گزارش بعد از ظهر روز دوشنبه، پس از مستقر شدن گارد ویژه و پلیس مسلح در ورودی بند ۳۵۰ و ورود گار ضد شورش به بند ۳۵۰، قبل از انتقال قدیانی، زندانیان این بند با تجمع و در فضایی متاثر کننده، ضمن خواندن سرود های ملی و میهنی و سردادن شعار های جنبش سبز: یا حسین میر حسین، مرگ بر دیکتاتور مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر، نصر من الله و فتح قریب – مرگ بر این دولت مردم فریب، قدیانی قدیانی خدا به همراه تو – بمیرد بمیرد دشمن گمراه تو، هیهات من الذله، حمایت خود را از آقای قدیانی و اعتراض به انتقال وی را ابرازداشتند.

ابوالفضل قدیانی در این جمع با تاکید بر اینکه مشکل تاریخی کشور استبداد است گفت: ملت ما بیش از صد سال است با استبداد مبارزه می کنند ولی هنوز موفق نشده اند استبداد را ریشه کن کنند و در مقاطع تاریخی نیز که فرصت محو استبداد بوجود آمد از آن درست استفاده نکرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد مشکل امروز کشور، نیز استبداد مطلقه فقیه در قالب استبداد دینی است که خود بدترین نوع استبداد است.

هیچ نظری موجود نیست: