۱۳۹۱ دی ۱۹, سه‌شنبه

ترفند های ناشیانه حکومت ایران برای جلب اعتماد مردم

باز هم سیب زمینی!!!
دوستان گرامی اگر یادمان باشد در آستانه انتخابات سال 88 بسیاری از برکات و وجوهات من جمله سیب زمینی سرازیر به خزانه های خانوار های ایرانی خصوصا تهرانی گشت که هدف آن جز عوام فریبی وجلب توجه مردم و خرید اعتبار برای انتخابات گذشته نبود که فجایع اجتماعی و اقتصادی آن را هم اکنون شاهد هستیم.افزایش یک ماهه حقوق کارمندان و مستمری بگیران دولت و نیروهای لشگری و کشوری از جمله این نذورات حکومت ایران بود که پس از انتخابات کنسل شد ویا حتی به صورت اقساط از سایر حقوق های اتی در ما های اینده کسر شد که خشم مردم را بر انگیخت.
ترفند تازه حکومت که فکر ان را مثل توپ به زمین هم میاندازند در صورتی که از اصول نظام جمهوری اسلامی ایران عوام فریبی و پرده سازی برای چشمان مردم ایران است استخدام حدود پانصد هزار نفر!!!!! نیم میلیون نفر!!!!! در دستگا های دولتی است که در اختیار فرمانداری ها و ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت.
هر عقل سلیمی بدون تحلیل سیاسی در منظر اجتماعی این را به پردازش میگذارد که فقط هزینه های ناشی از عائله مندی این تعداد از مستخدمان آتی دولت در وضعیت اقتصادی کنونی و بحران سیاسی بین الملل چه فاجعه به بار خواهد اورد.
این در حالی است که به گوش میرسد در برخی از شهرستان ها به احمدی نژاد درود و صلوات میفرستند که به فکر شغل زایی برای جوانان مملکت است.
دولتی که کسری بودجه اش در هزینه های اداره کننده مملکت به وضوح مشهود است از کجا و به چه زیق میخواهد از خرج و مخارج این همه نیرو براید؟
حال اگر جهت مالی آن را رو به بیت المال کج کنیم....میرسیم به مدیریت این تعداد از مستخدمان ؟
این تعداد بسیار گزاف از نیرو را در کجا ودر چه مقام هایی قرار است منسوب کنند و چه کار مفیدی از آنها بر میآید؟
هنگامی که کارخانه ها و واحد های تولیدی کشور که شاهد تعطیلی و ور شکستگی انها در این چند سال اخیر بودیم نیروهایی مازاد خود را در سال حمایت از نیروی کار و سرمایه ایرانی تعدیل میکنند دولت نالایق و صد البته حکومت نالایق ایران این تعداد نیرو را برای چه میخواهد جز به کج راه بردن افکار مردم ایران؟
ای عزیزان .هموطنان من.از یاد نبریم که همین 4سال گذشته این حکومت چه جوانانی از کشور گرفت چه کسانی را به زندان و بند کشید چندین تن را بی گناه بر سر دار برد؟
حال دم از انتخابات سالم و ازاد میزنند؟
فراموش نکنید خیانت های این حکومت را در 35 سال گذشته.فراموش نکنید جنایات وزارت اطلاعات و قتل های زنجیره ای و جنایات سازمان اطلاعات موازی سپاه را....
فراموش نکنید.اگر در بین ما فرهنگ تقویت حافظه شکل بگیرد بسیاری از کلاه های گشادی که این حکومت بر سرمان میگذارد را بر سرمان نمیکردیم.در 10 سال اول انقلاب ایران بسیاری از وعده هایی که هم اکنون داده میشود را به مردم میدادند.آب مجانی .زمین مجانی و همین 8سال پیش پول نفت سر سفره مردم.
کجاست این مژده ها و وعده ها؟
حکومت ایران تا بع امروز به کدامین وعده خود جامع عمل پوشانیده است؟
آگاه باشید ملت بزرگ ایران از پس پرده نگاه کنید به ترادژی که سران حکومت برای من و شما به نمایش گذاشته اند نه از پیش ان
که هر چه در ان میبینید بر پایه ریا و دروغ است.

هیچ نظری موجود نیست: