۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

مهندسی انتخابات از وظایف خود تعیین شده جدید سپاه

خبرگزاری وابسته به سپاه در خبری که به عنوان خبر اختصاصی فارس منتشر کرده است از ترکیب هیات رئیسه جبهه اصلاحات خبر داد!

به گزارش کلمه خبرگزاری فارس به نقل شخصی که او را سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان نامید از انتخاب هیئت رئیسه این جبهه در جلسه دیشب (سه‌شنبه شب) خبر داد و نوشت: حق‌شناس به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این تشکل و مجید محتشمی به عنوان رئیس ستاد انتخابات شوراها انتخاب شدند.

این خبر در حالی منتشر می شود که اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات هنوز تصمیمی نگرفته اند و سیدمحمد خاتمی در آخرین اظهار نظر رسمی خود عنوان کرد شرایط معرفی کاندیدا از سوی اصلاح طلبان چندان فراهم نیست و چشم اندازی هم برای فراهم آمدنش نمی بینم.
در میان افراد هیات رییسه این تشکل تنها نام آشنا حق شناس است و تشابه اسمی مجید محتشمی با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور، بنظر می رسد در راستای شبیه سازی های رسانه ای صورت گرفته است.

مصطفی کواکبیان در غیاب شخصیت های مهم اصلاح طلب، هر چند از مجلس نهم هم جا مانده، اما ادعا کرده است: «خوشبختانه برخلاف انتخابات مجلس نهم که تعداد اندکی از اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کردند همایش ملی تبیین طرح مناسک نشان داد که اکثریت اصلاح‌طلبان می‌خواهند فعالانه در انتخابات ۹۲ حضور یابند به شرط آنکه قانون انتخابات رعایت شود. »

در همین حال مجید محتشمی که خود را سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان! می‌نامد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره جزئیات جلسه دیشب این جبهه، اظهار داشت: در این جلسه مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس جبهه، حق‌شناس نایب رئیس اول، علی فائزی نایب رئیس دوم، مجید محتشمی سخنگوی جبهه و مجید بهمن‌زاده به عنوان دبیر جبهه اصلاح‌طلبان به مدت یکسال انتخاب شدند.

سایر اسامی منتشر شده این جبهه که وجه مشترکشان گمنام بودن آنهاست عبارتند از: جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی، صفرپور رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، آل قیس رئیس کمیته مالی، بهمن‌زاده رئیس کمیته اجرایی، تجرلو رئیس کمیته اقشار، فرح خسروی رئیس کمیته زنان، خراسانی رئیس کمیته جوانان و باقرزاده رئیس کمیته استان‌ها شد.
تلاش برای جا افتادن این اسامی به عنوان اصلاح طلب در حالی صورت می گیرد که اصلاح طلبان، با اشاره به ظهور اصلاح طلبان بدلی در انتخابات ، آن را استراتژی ای دانسته بودند که بر اساس آن اصلاح‌طلبان بدلی، کاندیدایی برای شکست در انتخابات معرفی و در واقع همچون سیاه لشگران ایفا کننده نقش “کتک خور” در فیلم های فارسی عمل می کنند.

دیروز سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنانی که خلاف نظر صریح امام و قانون اسی کشور است گفته بود:‌ وظیفه ذاتی ما «مهندسی معقول و منطقی انتخابات» است.

هیچ نظری موجود نیست: