۱۳۹۱ بهمن ۲, دوشنبه

بیانیه حزب سوسیال دموکرات پیرامون انتخابات آتی ایران

به پای صندوق های انتخابات رژیم نباید رفت
هم میهنان :رأی شما به صندوق های انتخابات رژیم خونخوار اسلامی بمعنای تأ ئید حکومتی است که به فرزندان معترض ما نخست تجاوز و آنها را شکنجه و بقتل میرساند .رأی به رژیم تبهکاران اسلامی بمعنای دوزدی اموال و دارائی های مردم و توسعه بیکاری و فقر معیشتی .رأی به رژیم تروریستی بمعنای ادامه شکنجه و قتل حکومتی اعدام است.رأی به رژیم بمعنای خفقان و رعب در ایران و تروریسم در جهان است .رفتن به پای صندوق های رژیم به معنای پر شدن زندان های رژیم از زندانیان سیاسی است.مردم در سرتا سر کشور باید از مردم کردستان بی آموزند که هرگز به پای صندوق های رژیم سفاک و جنایت پیشه اسلامی نروند مگر برای آتش زدن صندوق های رژیم خون خوار اسلامی .

رژیم برای تأئید جنایاتش و ادامه فساد 33 ساله است که شما را میکوشد به پای صندوق های ریاکاران فاسد و مزدوران بیگانگان وگماشتگان اجنبی بکشد.آن کسانی که بر قدرت اند مرگ همه جانبه ایرانیان را در سر میپرورانند، ما ایرانیان باید مرگ این رژیم تروریستی را با براندازیش تسریع کنیم ،میباید مجا ل هرنوع حیات را از این رژیم تبهکار گرفته وزدودن ترس را از خود پیشه کنیم . در تهاجم به رژیم بزرگترین قدرت در ایران مردم ایرانند و نه رژیم و نه مزدوران خائنی مثل پاسدار و بسیج و یا دیگر دسته های سرکوب رژیم .از موضع قوه به فعل توانائی خود را در مقابل رژیم قرار دهید.رژیم جنایتکار و مجرم، کمتر از آن است که بتواند در مقابل شما مقاوت کند. خود را برای رهائی میهن و فرزندان آینده کشورمان برای نبردی سرنوشت ساز آماده کنید. به هیچ کدام از گماشتگان رژیم خون خوار اسلامی در ستیز ترحم نشان ندهید .رژیم از مسا لمت خواهی و صلح دوستی شما هم میهنان ، سوء استفاده کرده است و برای سرکوبتان بهره برده و فرزندان ایران را به هلاکت رسانده است

.ترحم به رژیم و گماشتگان جنایتکارش بمفهوم ادامه استبداد و استحکام سرکوب آن ها علیه مردم ایران است .براندازی رژیم راهکار نهائی برای رهائی از غارت و چپاول ، تجاوز،شکنجه و قتل حکومتی است . گوش به فرمان جنایتکارانی چون موسوی ،کروبی و یا دیگر ارازل اوباش مثل خاتمی و شرکا ء ندهید.آنها چون سال 88 کوشیدنند رژیم نکبت بار و فاسد اسلامی را از سقوط حتمی نجات دهند و مردم را به برگشت به خانه هایشان فرا خواندند.این عوامل که خود را اصلاح طلبان حکومتی مینامند چون دیگر باندهای سازمان یافته رژیم ،در حفظ رژیم و بقای آن و به چپاول کشورمی اندیشند. مرگ بر رژیم اسلامی در تمامیت و کلیتش.

حزب سوسیال دمکرات ایران 13.01.2013

(کلن / آلمان)

هیچ نظری موجود نیست: