۱۳۹۲ آذر ۱۰, یکشنبه

آقای خاتمی از جانب همه مردم صحبت نکنید!


بر اساس آمار دولت به غیر از ان ١٨ میلیونی که به آقای روحانی رای دادند، ١۴ میلیون از آن مردمی که نام میبرید در انتخابات شرکت نکردند….
جانباختگان و آسیب دیدگان طلب همیشگی ما باقی خواهند ماند، و از ان نخواهیم گذشت…
البته شما نه تنها از طلب ٨٨ گذشتید بلکه ٧٨ را هم نادید گرفتید…
همچنان التماس های ١۴ ساله این مادر را نمیشنوید… آنچه در خطر است منافع شماست، نه منافع ملی …

بر گرفته از صفحه یادبود محمد مختاری
محمدرضا خاتمی در گفتگو با روزنامه اعتماد می‌گوید “ از طلب سال ۸۸ گذشتیم! ”
این صدای مادر سعید زینالی است، دانشجویی که ١۴ سال است که خبری از او نیست …
 روز تولدش دوست داشتم یک خبر به من بدهند!

با نگاهی‌ به ازدواج های فامیلی درجمهوری اسلامی ایران و بررسی‌ روابط خانواده‌های خمینی، خامنه‌ای، خاتمی، رفسنجانی‌ ، پور محمّدی … و پست و مقام‌های تقسیم شده میان آنها، شاید بتوانیم علت بسیاری از تصمیم گیری‌های سیاسی اصلاح طلبان و شخص محمد خاتمی، و مماشات او با خامنه‌ای و اصرار او در مخالفت با دمکراسی غیر دینی، که از قول مردم ایران گفت: “در این کشور دموکراسی‌ مستقر نخواهد شد، و دموکراسی‌ غیر دینی علاوه بر اینکه مستقر نخواهد شد، ما نمی‌خواهیم و اکثریت جامعه ما نمیخواد” را بهتردرک کنیم.

اکرم نقابی مادر سعید زینالی: …. به همشون حسادت می‌کنم، کاش سعید من قبر داشت، میرفتم تو قبرش مینشستم و می‌گفتم خوب اینجوریقسمتش بوده … بعد از ۱۴ سال به من می‌گویند، نمی‌شه این آزاد شده، رفته اونور!!!

سعید زینالی، ۲۳ تیر ماه ۱۳۷۸ در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی، در مقابل چشم‌های مادرش بازداشت شد و از آن تاریخ تاکنون، جز یک تماس تلفنی کوتاه، هیچ خبری از این فارغ التحصیل کامپیو‌تر دانشگاه تهران در دست نیست.

خانواده آقای زینالی از ۱۴ سال پیش تاکنون برای گرفتن خبری از فرزندشان به همه مراکز امنیتی و قضایی مراجعه کرده اند اما هیچ پاسخ درستی به آنها داده نشده است.

اکرم نقابی، مادر سعید زینالی آبان سال گذشته در مصاحبه با روز آنلاین ، بازی دادن حکومت را اینطور تشریح کرد: “هیچ جواب قطعی نمیدهند یک ماه پیش از دادستانی به من زنگ زدند گفتند که سعید زینالی آزاد شده. نمیدانید چقدر خوشحال شدم چه حالی پیدا کردم. اما بعد انکار کردند. گفتند ما پرونده را دیدیم اشتباه شده. بعد گفتند نگران نباشید و ما پی گیر هستیم و خبرتان میکنیم.”

من یک مادرم، ۱۴ سال گذشت ۱۴ سال تمام مرا بازی داده اند انگار که بچه گیر آورده اند. هر روز می گویند بیا اینجا بنشین فردا فلان می کنیم پس فردا بهمان میکنیم و…همین طور سر می دوانند.”

فعالین حقوق بشر صفحه‌ای در فیسبوک با عنوان ” Where Is Saeed Zeinali سعید زینالی کجاست؟ ” راه اندازی کردند، به امید روزی که مسئولین پاسخگو باشند.