۱۳۹۳ تیر ۲۳, دوشنبه

مهدی خزعلی پس از بیست و چهار روز اعتصاب غذا، روز گذشته آزاد شد.


به گزارش ندای سبز آزادی روز گذشته نماینده ويژه دادستان تهران با مهدی خزعلی دیدار کرد و پس از آن بود که  يكي از اعضاي پزشكي قانوني از طرف دادستان تهران به بيمارستان امام خميني اعزام و ضمن مطالعه پرونده،  مهدی خزعلي را معاينه كرد و توسط كادر درماني بيمارستان امام از عوارض قلبي، گوارشي، كبدي و كليوي مطلع شد.

بر اساس این گزارش، كادر درماني وضعيت بحراني حال عمومي فرزند آيت الله خزعلي را به اطلاع  نماينده دادستان رساندند و پس از آن بود که این زندانی سیاسی آزاد شد.

طی هفته های گذشته شخصیت های سیاسی و مذهبی از وی خواسته بودند که به اعتصاب غذای خود پایان دهد، اما روز گذشته مهدی خزعلی بار دیگر بر ادامه این اعتصاب غذا تاکید کرده بود.

مهدی خزعلی پس از آنکه در محمودآباد بازداشت شد به اوین و سپس زندان رجایی شهر منتقل شد و بعلت عوارض ناشی از اعتصاب غذا در بیمارستان امام خمینی بستری شد. طی این مدت فعالان سیاسی و مذهبی با وی ملاقات کردند.

حسین کروبی وفاطمه کروبی نیز در دیدار با وی پیام مهدی کروبی را به وی ابلاغ کردند.

در همین حال ياسر و فائزه هاشمي رفسنجاني ،فرزندان هاشمي رفسنجاني در چند روز گذشته با حضور در بيمارستان امام خميني با دكتر خزعلي ملاقات كردند و در جريان امور درماني و اتفاقات زندان قرار گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست: